Winkelwagen

Bestellen

- Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
Gaan jullie netjes om met mijn betaalgegevens?
Hebben jullie ook een fysieke locatie waar ik de producten kan bekijken voordat ik ze koop?
- Kan ik zowel een aflever- als factuuradres opgeven?
- Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gekregen. Wat kan ik doen?
- Ik wil graag een bestelling laten bezorgen naar een ander land dan Nederland. Kan dat?

Bezorgen

- Wat zijn de verzendkosten?
- Hoe lang is de levertijd van bestelde producten?
- Is mijn bestelling al verstuurd?
- Kan ik mijn bestelling volgen?

Retourneren

- Ik wil een product graag omruilen voor een ander product. Kan dat?
- Ik heb een verkeerde maat besteld. Kan ik het product omruilen in een andere maat?
- Ik zou graag een artikel willen retourneren en het aankoopbedrag vergoed krijgen. Kan dat?
- Ik heb een incorrect/defect/incompleet product ontvangen. Wat nu?

Over de armbanden

Welke maatstelling word er gebruikt voor jullie armbanden?
- Waar worden de armbanden van UONO gemaakt?
- Waar komen de materialen van de armbanden vandaan?
- Mijn armband is verkleurd na verloop van tijd. Kan ik daar iets aan doen?

Overige vragen

- Waar kan ik terecht met een opmerking of klacht?
- Kan ik ergens een recensie schrijven over mijn ervaring met jullie webshop?
- Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, hoe schrijf ik me weer uit?
- Kunnen wij UONO ook benaderen voor relatiegeschenken of cadeaus voor onze werknemers?
- Levert UONO ook aan zakelijke klanten?

 

Bestellen

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

De producten op onze website zijn af te rekenen met iDEAL of via een bankoverschrijving.

Gaan jullie netjes om met mijn betaalgegevens?

Alle betalingen via de website verlopen via een geautoriseerde payment provider. Dit betekent dat je betaling word verwerkt in een beveiligde omgeving. Er worden geen betalingsgegevens door ons opgeslagen.

Hebben jullie ook een fysieke locatie waar ik de armbanden kan bekijken voordat ik ze koop?

We hebben zelf (nog) geen eigen winkel, maar onze armbanden zijn wel in verschillende winkels verkrijgbaar. Ook ben je van harte welkom om op ons kantoor langs te komen en de banden te bekijken. Wil je langs komen? Stuur ons dan eerst even een kort bericht op info@uono.nl

Kan ik zowel een aflever- als factuuradres opgeven?

Ja, tijdens de afwikkeling van je bestelling kan je een afleveradres en een (afwijkend) factuuradres opgeven.

Ik heb geen bevestigings e-mail voor mijn bestelling gekregen. Wat kan ik doen?

Normaliter sturen we je direct na het plaatsen van een bestelling een bevestigings e-mail met daarin een overzicht van de producten. Als je deze niet hebt ontvangen kan hij in je spam folder zijn beland. Is dit niet het geval? Neem dan even per e-mail contact met ons op en wij zorgen ervoor dat je alsnog een bevestigingsbericht per e-mail ontvangt: info@uono.nl

Ik wil graag een bestelling laten bezorgen naar een ander land dan Nederland. Kan dat?

Momenteel verzenden we alleen binnen Nederland. Binnenkort kan je je bestelling ook in andere landen laten bezorgen.

 

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

 Nederland PostNL
Tot € 100 € 4,95
Vanaf €100 Gratis verzending


Hoe lang is de levertijd van bestelde producten?

Na betaling van je bestelling worden de producten binnen 1 tot 2 werkdagen door de pakketbezorger bij je aangeboden. We hebben alle armbanden op voorraad. Normaal gesproken betekent voor 14u besteld, de volgende dag in huis. Mocht dat onverhoopt anders zijn nemen we contact met je op

Is mijn bestelling al verstuurd?

Zodra een bestelling ons magazijn verlaat met een van de pakketdiensten sturen we je een e-mail ter bevestiging. Als je deze niet hebt ontvangen kan hij in je spam folder zijn beland. Is dit niet het geval? Neem dan even per e-mail contact met ons op en wij zorgen ervoor dat je alsnog een verzendbevestiging per e-mail ontvangt: info@uono.nl

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra een bestelling ons magazijn verlaat sturen we je per e-mail direct een verzendnotificatie met daarin de track & trace code voor je bestelling. Met deze code kan je op de website van de gekozen pakketdienst de status van de bezorging nakijken.

Retourneren

Ik vind een ander model armband toch mooier. Kan ik mijn armband omruilen?

Wanneer je een armband wilt ruilen of retourneren is dat uiteraard geen probleem, dit kan zonder problemen tot 30 dagen na aankoop. De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Uiteraard sturen we bij een omruiling de vervangende armbanden volledig kostenloos naar je toe. Stuur ons kort een bericht via: info@uono.nl om de retourzending te melden. Daarna ontvang je per email de retoursinstructies van ons.

Ik heb een verkeerde maat besteld. Kan ik het product omruilen in een andere maat?

Als je een armband wilt ruilen omdat je per ongeluk de verkeerde maat hebt besteld is dat uiteraard geen probleem, dit kan zonder problemen tot 30 dagen na aankoop. De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Uiteraard sturen we de vervangende producten volledig kostenloos naar je toe. Stuur ons kort een bericht via: info@uono.nl om de retourzending te melden. Daarna ontvang je per email de retoursinstructies van ons.

Ik zou graag een artikel willen retourneren en het aankoopbedrag vergoed krijgen. Kan dat?

Als je binnen 30 dagen na aankoop je bestelling retour stuurt, vergoeden we je graag het gehele aankoopbedrag plus eventueel initiële verzendkosten. De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Het liefst ontvangen wij ook de pakbon mee in het retour pakket. Een terugbetaling voor een artikel ontvang je binnen 14 dagen na melding terug op je rekening. Stuur ons kort een bericht via: info@uono.nl om de retourzending te melden. Daarna ontvang je per email de retoursinstructies van ons.

Ik heb een incorrect/defect/incompleet product ontvangen. Wat nu?

Allereerst, vinden we het vervelend dat je een defecte armband van ons hebt ontvangen. Graag vernemen we kort per email wat het defect betreft zodat we een passende oplossing kunnen bieden. In de meeste gevallen bieden we aan om de armband na het melden zonder verzendkosten retour te sturen. Het liefst ontvangen wij ook de pakbon mee in het retour pakket. Na ontvangst van de bestelling sturen we je de vervangende producten op of maken we je het aankoopbedrag inclusief originele verzendkosten aan je over. Graag vernemen wij ook nog even per mail dat je de producten retour zendt. Zo kunnen wij eventueel ook een gratis ophaling van de bestelling voor je inplannen zodat je niet naar het postkantoor hoeft. 

Over de armbanden

Welke maatstelling word er gehanteerd voor de armbanden?

De meeste modellen armbanden zijn verkrijgbaar in drie maten:  M, L en XL. Weet je niet zeker welke maat je het beste past? Kijk dan even naar onze maathulp.

 

Waar worden de armbanden van UONO gemaakt?

Alle sluitingen worden door een Nederlandse gieter gemaakt. De vlechten en ronde veters worden gemaakt van Europees gelooid leer. Het platte leer komt van Nederlandse koeien en wordt in Polen gelooid. Al het leer wordt in Nederland aan de banden bevestigd.

Welke materialen worden gebruikt voor de armbanden van UONO?

De armbanden van UONO zijn handgegoten in verschillende materialen: messing, koper en aluminium. De gekozen legeringen garanderen dat de armband lang mooi blijft. De matte look wordt gecreëerd door de gegoten onderdelen heel fijn te zandstralen.

UONO maakt gebruikt van hoogwaardige coatings. De zilveren collectie bestaat uit messing banden die voorzien zijn van een sterke sterling zilveren laag. De zwarte collectie wordt verkregen door aluminium banden mat zwart te anodiseren. Bij de zwarte versie van model 1 en 3 wordt een messing band voorzien van een mat zwarte rhodium coating.

Waar komen de materialen voor de Armbanden vandaan?

UONO gebruikt uitsluitend 100% plantaardig gelooid leer. De vlechten en ronde veters worden gemaakt van Europees gelooid leer. Het platte leer komt van Nederlandse koeien en wordt in Polen gelooid. Al het leer wordt in Nederland aan de banden bevestigd.


Mijn armband is verkleurd na verloop van tijd. Hoort dat?

De armbanden worden gemaakt van leer en verschillende metalen. Een aantal van deze materialen zal na verloop van tijd verkleuren en oxideren waardoor ze een natuurlijke patina krijgen. Dit is een natuurlijk proces dat hoort bij deze materialen. Lees hier meer over onze materialen.

Overige vragen

Waar kan ik terecht met een opmerking of klacht?

Voor al je klachten willen we je vragen contact op te nemen met ons. Dat kan via e-mail of telefoon. We streven ernaar om binnen één werkdag een reactie te kunnen geven op je e-mail berichten.

E-mail: info@uono.nl

 

Kunnen wij UONO verkopen in onze winkel?

Jazeker! Mail ons via info@uono.nl en wij nemen dan contact met je op over de mogelijkheden.